Isnin, 16 Ogos 2010

Anwar Akan Disiasat Polis.

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia kepada semua pembaca semoga dalam keadaan sihat hendaknya.Ewah...macam tulis surat cinta la pulak kan..haha...Tak per,kita kene sentiasa ceria dibulan Ramadhan ni kan,betul tak?

Inilah bila nak guna gambar Sultan Johor tak mintak kebenaran.Suka-suka korang je nak guna gambar Sultan Johor.Ramai jugak setahu aku yang telah disiasat berhubung kes penggunaan gambar Sultan Johor dalam banner PKR.Aku malaz nak menulis la sebab letih puasa ni lagipun aku nak pegi bawak mak aku gi bazar Ramadhan nak carik juadah untuk berbuka puasa nih.Untuk cerita ni korang klik je kat sini ---->http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/PolisakansoalAnwarmengenaigambarSultanJohordalamceramahPKR/Article

0 ulasan: