Jumaat, 20 Ogos 2010

Donation For Jewish Tree Plantation.



Ertinya: Daripada Abu Hurairah r.a. bahawasanya Rasulullah saw. bersabda, 
“Tidaklah akan berlaku qiamat, sehingga kaum Muslimin memerangi kaum Yahudi sehingga kaum
Yahudi itu bersembunyi di sebalik batu dan pohon kayu, lalu batu dan pohon kayu itu
berkata, (Hai orang Islam, inilah orang Yahudi ada dibelakang saya. Kemarilah! Dan
bunuhlah ia!”, kecuali pohon gharqad (semacam pohon yang berduri), kerana
sesungguhnya pohon itu adalah dari pohon Yahudi (oleh sebab itulah ia melindunginya)”.

- (Riwayat Bukhari & Muslim)



Asslamualaikum dan salam 1 Malaysia kepada semua pembaca blog Ragam 1Malaysia.Kali ni aku tertarik nak menulis tentang pokok untuk menjadi pelindung kepada kaum Yahudi apabila diserang oleh tentera Islam bila sampai saat dan tikanya nanti menurut hadis Nabi yang diatas tadi.Tapi aku bukannya nak kutip sumbangan untuk si Israel Laknatullah tu,Na'u zubillahMinzalik aku nak buat kerja macam tu.Hanya sekadar tajuk yang mungkin boleh membuka mata korang untuk melihat ketakutan bangsa Yahudi terhadap hukum Allah yang mereka perlekehkan selama ini.Hari ini kita bertanya kenapa rakyat negara Palestin tidak dapat hidup dengan aman?Kenapa Israel begitu berkuasa sehingga menyebabkan kesengsaraan kepada penduduk Palestin?Nah..inilah salah satu jawapannya,waktu dan saat untuk kegemilngan orang-orang Islam belum tiba lagi.Bukanlah aku nak kata kita tak payah nak buat apa-apa untuk membantu penduduk Palestin.Tapi kita kena tahu yang apa Allah janjikan itu benar belaka.


Pokok ini dikenali sebagai pokok Gharqad atau dikenali juga sebagai Boxthorn dan dengan nama saintifiknya Nitrarian.


Aku menulis tentang kewujudan pokok Gharqad ni pun sekadar untuk berkongsi info dengan semua,iye lah kadang-kadang kita ni terlalu khayal dengan perkara yang karut marut dan kita kena pastikan bahawa pokok ini tiada dikawasan tempat kita tinggal.Adakah mustahil pokok ini berada disekeliling kita?Bagi aku orang dan agen Yahudi ni berada dimana-mana diseluruh pelusuk bumi.Mereka ini sentiasa cuba untuk menyelinap untuk mendapatkan sesuatu apa yang mereka inginkan.Tak mustahil pokok ini ditanam sebagai pokok perhiasan di kawasan rumah kita,baik korang pegi check pokok bunga yang mak korang tanam.Hahah...


Sebenarnya Yahudi ni jenis yang sombong,mereka tahu tentang balasan yang mereka akan dapat daripada Allah SWT satu hari nanti.Sekarang ini pun Israel melalui Jewish National Fund atau lebih dikenali sebagai JNF tengah berusaha keras mengutip sumbangan daripada orang-orang ramai khususnya daripada bintang-bintang Hollywood pro Yahudi dan daripada mereka ahli-ahli koporat yang berdarah Yahudi.Ala..orang yang tak ada kena-mengena pertalian darah dengan orang Yahudi pun ada buat sumbangan jugak,mana la kita tahu kan?




Menurut Jewish National Fund yang menguruskan dana dari sumbangan tersebut,mereka merancang untuk menanam 240 juta pokok Gharqad tersebut ditanah milik Israel.Tak malu sungguh Israel ni,diorang mana ada tanah sendiri,nak ngaku-ngaku pulak tanah Palestin tu milik diorang.Asas projek ini kononnya untuk membantu menghijaukan kawasan Israel tersebut.Perasaan sungguh Israel ni,setahu aku diorang ni perosak yang paling besar dalam alam bumi ni.Si kaum Laknat ni kalau buat sesuatu yang tak menguntungkan mereka,sampai kemampos pun mereka tak nak ambik tahu.Inikan pula nak buat kerja-kerja menghijaukan bumi?Memang golongan Laknat ni licik dalam menyusun strategi untuk membawa kita bersama-sama mereka ke neraka Jahanam.Kat sini janganlah sampai kita terpedaya dengan dakyah-dakyah dari bangsa yang dilaknat Allah ni.Kalau korang nak tahu tentang kebenaran cerita yang aku tulis dan  tengok dua orang artis Hollywood serta 2 ekor anak mereka menyertai kempen penanaman pokok Gharqad ni korang leh klik je kat sini ni ok ---->; Donation For Jewish Tree Plantation

1 ulasan:

Jeffry berkata...

SLM ZIARAH BRO..AKU DGR POKOK NI YG AKAN SELAMATKAN PUAK YAHUDI APABILA IMAM MAHDI MUNCUL DAN MENGHAPUSKAN MEREKA. PUAK LAKNAT TU AKAN SEMBUNYI DI BALIK2 POKOK NI..BENAR ATAU TIDAK WALLAHUALAM >:D